وبلاگ

Blog

اهمیت تولید محتوا در موفقیت کسب و کار اینترنتی

اگر با مفهوم بازاریابی درون گرا آشنا باشید؛ می‌دانید که تولید محتوا یکی از روش‌های بازاریابی درونگرا است. در این مدل؛ شما به دنبال مشتریان نمی‌روید بلکه مشتری شما را پیدا می‌کند که همین سبب می‌شود تا یکی از کم‌هزینه‌ترین راهکارهای بدست آوردن مشتری لقب گیرد. زمانی که کاربران اطلاعات کاربردی و مطلوبی را به رایگان از شما دریافت کنند، اعتمادشان جلب شده و ترجیح می‌دهند خدمات و کالاهای مورد نیازشان را از طریق شما تهیه و تأمین کنند. علاوه بر این تولید محتوا منجر به بهبود وضعیت شما در موتورهای جستجو شده و جایگاه بالاتری نسبت به رقبای منفعل‌تان را به ارمغان می‌آورد.

البته از این نکته غافل نشوید که مراد ما از تولید محتوا؛ تولید محتوای همیشه سبز و اصولی است نه هر محتوایی! محتوا می‌بایست صادقانه و در راستای رفع نیاز مخاطب نوشته شود! نه اینکه برای فریب موتورهای جستجو اقدام به تهیه مقالات زرد کنید!

در خلال حواشی پس از آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران؛ یکی از کارخانه‌های کبریت سازی با شیطنت و زیرکی مثال زدنی اقدام به انتشار محتوایی جذاب کرد. آن‌ها در یک توئیت متذکر شده بودند: “آتش سوزی ساختمان پلاسکو؛ ارتباطی با ما ندارد!” این نمونه؛ مثالی بر یک نمونه‌ی کاربردی و جذاب از تولید محتوا است.

کسب درآمد از تولید محتوا؛ چرا و چگونه؟!

در بالا از اهمیت تولید محتوا گفتیم؛ جالب است بدانید این حوزه‌ی حیاتی و با اهمیت یکی از پردرآمدترین شغل‌های جهان نام گرفته که طرفداران زیادی هم دارد. شما می‌توانید به عنوان “کارشناس تولید محتوا” با شرکت‌ها و کسب‌وکارها همکاری کرده و ضمن کمک به رونق کسب‌وکار آن‌ها، درآمد کسب کنید! یا مهارت‌ها و توانمندی‌های خود را در قالب دوره‌های آموزش ویدئویی تهیه کرده و بااستفاده از زیرساخت آکادمی‌های مجازی به فروش رسانید.

جمع بندی و کلام پایانی

امیدوارم با مطالعه این مطلب به اهمیت تولید محتوا در رشد کسب و کار اینترنتی خود پی برده باشید؛ سعی کنید در حوزه مربوط به کسب و کارتان، اطلاعات کسب کنید تا به یک مرجع مطمئن و قابل اعتماد در این حوزه برای کاربران و مشتریان بدل شوید.

13 آگوست 2018
(2 رأی, امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...