وبلاگ

Blog

طراحی سایت و قالب وردپرس فروشگاه اینترنتی زیورآلات

اکسسوری و زیورآلات اهمیت چشم‌گیری در زندگی بانوان دارد زیرا به آن ها احساس خاص بودن، زیبایی و اعتماد به نفس می‌بخشد و این بیانگر علاقه‌ی آن‌ها؛ به خرید زیورآلات است. گرایش به زیورآلات روز به روز بیشتر شده و این استقبال به حدی افزایش پیدا کرده که امروزه پتانسیل بالایی برای فروش زیورآلات ایجاد شده و تولیدکنندگان تلاش می‌کنند تا در کنار تولید محصولات متنوع و با کیفیت؛ سهم خود را از بازار فروش این دسته از محصولات بیشتر کنند.

یکی از اموری که با فراگیری اینترنت سبک تازه ای به خود گرفته، فرآیند خرید و فروش است و کسب ‌وکار‌ها در راستای تغییر ذائقه جامعه؛ ناچار به نوآوری و حرکت به سمت فعالیت آنلاین شده‌اند و این یک فرصت استثنایی برای صاحبان این کسب و کار به ارمغان آورده است تا با راه اندازی وب سایت فروشگاهی تخصصی در حوزه زیورآلات بخش قابل توجهی از هزینه ها را کاهش دهند و سود بیشتری بدست آورند.

طراحی و قالب وردپرس فروشگاه اینترنتی زیورآلات

مزایای راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی زیورآلات

سهولت دسترسی به محصولات: مشتریان شما می‌توانند با خیالی آسوده و در منزل یا محل کار؛ محصول مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

امکان کسب درآمد از فروش شبانه‌روزی محصولات با تسویه‌ی آنی: فروش محصول؛ منوط به حضور شما نیست! مشتریان در هر ساعتی از شبانه روز قادر خواهند بود با مراجعه به وبسایت شما و بررسی کالاهای مورد نیاز، سفارش خود را ثبت و نهایی کرده و محصول دلخواه‌شان را در محل دلخواه دریافت کنند.

افزایش گستره‌ی مشتریان از سطح یک محله به سطح شهر : با فروشگاه اینترنتی، امکان عرضه‌ی محصول به سراسر شهر مهیا می‌شود و شما تنها به محله خود محدود نخواهید بود.

کاهش هزینه‌ها: راه اندازی فروشگاه اینترنتی بسیاری از هزینه‌های جاری شما مانند حقوق پرسنل، اجاره‌ی مغازه و … را حذف کرده و کاهش می‌دهد.

حذف واسطه‌ها و عوامل فروش (عرضه‌ی مستقیم محصول به مصرف کننده): فروشگاه اینترنتی منجر به ارتباط مستقیم و بی‌واسطه و مستقیم شما با مشتریان‌تان شده که همین موضوع دست شما را برای ارائه‌ی قیمت رقابتی محصولات بازتر خواهد گذشت و می‌تواند در افزایش سهم از بازار و به تبع آن افزایش میزان فروش مؤثر باشد.

تبلیغات و بازاریابی کم هزینه و نامحدود: در کسب و کارهای سنتی شما می‌بایست هزینه‌های سنگینی را برای تبلیغات کسب و کار خود بپردازید. ولی فروشگاه اینترنتی منجر می‌شود مشتریان گسترده‌تری را با روش‌های کم هزینه و آسان‌تر جذب کنید.

اطلاع رسانی آسان جشنواره‌ها و کمپین‌ها به مشتریان (بانک اطلاعاتی جامع): در فروشگاه اینترنتی شما اطلاعاتی جامع و حیاتی از مشتریان دراختیار دارید که در مناسبت‌های مختلف به یاری شما آمده و می‌توانید در اسرع وقت و با حداقل هزینه پیام‌های هدفمند خود را به دست مشتریان برسانید.

ایده‌های کاربردی جهت موفقیت وبسایت فروشگاه اینترنتی زیورآلات

داشتن فروشگاه اینترنتی موفق؛ مستلزم رعایت مؤلفه‌های متعددی است که در مطلب “ ۷گام در راه اندازی فروشگاه اینترنتی موفق” به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. اما مهیار وب برای تسریع موفقیت شما در مورد فروشگاه اینترنتی زیورآلات چند پیشنهاد دیگر هم دارد:

  • استفاده از بانوان توانمند و خلاق جهت تولید دست‌سازه‌ها در منزل و فروش آنلاین
  • سفارشی سازی محصول مطابق با درخواست و نظر مشتری
  • ارائه تخفیف‌های ویژه به مناسبت‌های مختلف به مشتریان بالقوه خود
  • ارسال رایگان سبدهای خرید نسبتاً بزرگ
  • تنوع و زیبایی محصولات
  • اخذ مجوزهای لازم (مانند اینماد) اعتماد مشتریان‌تان جهت پرداخت آنلاین و خرید محصول را جلب کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی توسط مهیار وب؛ چه مزایایی دارد؟

  • قالب فروشگاه اینترنتی به‌صورت کاملاً اختصاصی برای فروشگاه شما طراحی و پیاده‌سازی می‌شود.
  • کدنویسی قالب فروشگاه اینترنتی شما با استفاده از HTML5 و CSS3 بصورت استاندارد و کاملاً معتبر (Valid) انجام می‌شود.
  • فروشگاه اینترنتی شما نمایشی کاملاً صحیح درکلیه‌ی دیوایس‌ها از قبیل کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل (Full Responsive) خواهد داشت.
  • فروشگاه اینترنتی شما سازگاری کامل با نسخه‌ی رایج مرورگرها (Cross Browser) دارد.
  • رعایت کدنویسی بهینه در فروشگاه اینترنتی شما منجر سرعت بارگزاری (Load) سریع و مناسب می‌شود.
  • وبسایت فروشگاه اینترنتی شما سازگاری کامل با آخرین الگوریتم‌های گوگل دارد و بهینه‌سازی اولیه انجام می‌شود.
  • تنظیمات اولیه‌ی سئوی مربوط به سایت شما انجام شده و گزارش‌های آماری جامعی از وضعیت سئوی سایت و قالب در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • فروشگاه شما دارای پنل تنظیمات قالب خواهد بود که مدیریت آسان کلیه‌ی بخش‌های فروشگاه اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند.
  • جهت آموزش کامل پرسنل فروشگاه اینترنتی شما؛ جلسات آموزشی-کارگاهی به رایگان توسط مهیار وب برگزار خواهد شد.

سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی در مهیار وب

درصورت تمایل برای سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی می‌بایست از طریق صفحه‌ی “ثبت سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی” اقدام بفرمایید و درصورتی که ابهامات یا سؤالاتی در این زمینه باقی مانده می‌توانید از خدمات “مشاوره‌ی رایگان” مهیار وب بهره‌مند شوید.

 

17 فوریه 2018
(1 رأی, امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...